Hírek

  • Dél-Afrika érdeklődik a magyar buszgyártási technológia iránt​

    Dél-Afrika érdeklődik a magyar buszgyártási technológia iránt​ ( A találkozó létrejöttében a Magyar Autóbuszgyártó Klaszter is közreműködött. ) A Dél-Afrikai Köztársaság a fekete kontinens gazdasági motorja: a Szaharától délre jóformán egész Afrika fejlődésére kihat az, ami ebben az országban történik....

  • Bemutatták a magyar fejlesztésű és magyar gyártású elektromos buszt

    Az evopro cég magyar fejlesztésű és magyar gyártású elektromos buszát mutatta be Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter,aki azt szeretné, ha Magyarország Közép-Európa vezető országa lenne az elektromobilitás terén. 

  • MTI_Gazdaság

            Gazdaság-közlekedés-kutatás-fejlesztés –MTI hírek Városi járműcsalád fejlesztésébe kezdett az evopro Kft.     Budapest, 2015. április 19., vasárnap  (MTI) – Városi járműcsalád fejlesztésébe kezdett az evopro systems enineering Kft., a beruházás az Európai Unió és a magyar állam csaknem 675 millió forintos támogatásával, 1,365 milliárd...

Projektek

  • Öko – Flotta projekt

    A DePla Kft körültekintő hazai piackutatás és nemzetközi kitekintést követően megvizsgálta az alternatív energiák, megújuló energiaforrások körét, illetve a meghatározó környezetvédelmi szempontokat...

  • Öko – Flotta projekt

    Jövőkép = Biogáz A CNG üzemanyaggal működő motorok kialakításuk révén alkalmasak a biogázzal történő üzemelésre...

  • Miért érdemes Magyarországnak autóbuszt gyártani?

    A jelenlegi helyzet, a korszerűsítő-felújítás, mint ugródeszka, valamint a kitörési lehetőségek...

Ázsiai piacra menne az evopro

Miközben a kínai akkumulátor- és járműgyártó, a BYD európai főhadiszállás kiépítését fontolgatja, a hazai evopro csoport az ázsiai terjeszkedést látja a jövő egyik útjának.

Nemzetközi sikerei mellett, nemcsak Magyarországot, hanem keletet is megcélozná az evopro csoport. A 44. Autóbusz Szakértői Tanácskozáson Mészáros Csaba, a vállalatcsoport vezérigazgatója az evopro piaci helyezkedése mellett más, a vállalt számára fontos stratégiai elemeket is szemléltetett.

Az evopro csoport célja innovatív magyar termékek megteremtése, amelyek nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi piacon is versenyképesek. Mészáros Csaba vezérigazgató az ázsiai piacot, mint kedvező üzleti teret emelte ki előadásában a 44. Autóbusz Szakértői Tanácskozáson. Hozzátette: a keleti nyitás jól működő stratégiai kulcs lehet a járműiparban, így a széles körű nemzetközi aktivitás mellett, az evopro az ázsiai üzleti teret is célba venné.

A vezérigazgató szerint a sikeres működéshez nem elég pusztán a hatékony piaci elhelyezkedés. Olyan termékek tervezése, gyártása szükséges, melyek nemcsak a világpiac igényeinek felelnek meg, hanem maradéktalanul innovatívak és egyben költséghatékonyak is. Ennek kiváló példája a társaság moduláris felépítésű, kompozit karosszériás, elektromos hajtású busza, melynek prototípusát a vállalat hamarosan bemutatja. A null-emissziós buszcsalád standard, egymáshoz építhető elemekből áll, energiatakarékos, környezetbarát és maradéktalanul költséghatékony. A moduláris felépítés ugyanis nemcsak innovatív, kreatív, praktikus külsőt, de költséghatékony gyártást is biztosít a busznak.

Az evopro működését végig kíséri, hogy a vállalatcsoport egy bizonyos busz típus fejlesztésére összpontosít. A vezérigazgató elmondása szerint a hatékony működés alapelve az összefogás, hiszen, a nagy gyártók mintájára, célszerűbb egyetlen megfelelő minőségű terméket gyártani, mintsem több hiányosat.

Mészáros Csaba az evopro versenyelőnyének fontos tényezőjét a következőkeppen fogalmazta meg: “Mi nem buszt, hanem rendszert adunk el. Az evopro ezért innovatív, újszerű és ezért nem hasonlítható össze más vállalattal. Ez az evopro igazi motorja.”

 


www.portfolio.hu
http://www.portfolio.hu/vallalatok/azsiai_piacra_menne_az_evopro.192301.html